fredag 2 januari 2009

Moster Carin?

Jag måste förklara för er som inte vet. Moster Carin är min mammas lillasyster som bor i Stockholm. Vi är nästan lika gamla så vi är som syskon, hon har bara äldre syskon och jag har bara yngre syskon. Alva kallar henne moster Carin, för vi har så många Karin i vår omkrets!
Så nu vet ni som har undrat!!

Just nu sitter Erik tåget på väg ner till moster Carin, jag skulle också ha varit med, men jag måste vara hemma och baka och städa till Alvas 6 års kalas!!
Ska också göra om i hallen, och det tar lite tid. Jag vill ha det klart till Alvas kalas, så jag får glatt stanna hemma och pyssla!
Snart kommer bilder från nyårsafton.

Ha det bra/ Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det kan ju vara bra att förklara, moster är ju för det mesta en lite äldre "tant", men inte i vår familj! Alva får träna på skridskor nu så får vi åka här på Saxviken nästa Moratripp!
Det ska bli kul! Sen får vi ta en skidtur i vasaloppsspåret också!
Många kramar till er från oss!