torsdag 29 januari 2009

Målning

Jag har tänkt att måla några möbler, vita, som har stått ett tag, för vi har väntat på rätt tillfälle. Men min kära man drar ut på det hela tiden, han säger att det inte finns plats, trots att huset är på 210 kvm + en källare. Vi har ingen roller, slut på sandpapper och vi måste ha plast på golvet, han vill nog plasta in hela rummet som jag ska måla i. När vi målade dörrkarmarna slog jag i dem hela tiden när Johnny målade dem, Expressen fastnade och en massa handavtryck. Ja, Johnny har inte så stort förtroende för mig när det gäller målning. Ni kanske förstår varför. Men nu sätter jag fart med målningen.

Jag kommer att vara själv med Alva nästa vecka, så då kan jag kleta bäst jag vill!

God natt/ Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

När katten är borta dansar råttorna på bordet!!
Bara att passa på när gubben är borta, jag tror det kommer att bli toppen med din målning.
Åååå tack än en gång för de fina blommorna i dag, ni är för gulliga!
Kram jessica

Anonym sa...

Vad roligt att måla! Det gör ju sååå stor skillnad. Men vet du, såg på aftonbladet att furu var på väg tillbaka! Det du. Här har vi tampats med en magsjuk Saga hela natten. Fy f*n. Hoppas ni får en trevlig helg. Massor av kramar. Lisa