fredag 2 januari 2009

Tillbaka på banan

Hej! Jag har varit lite "behind" nu ett tag kan man säga! Detta plötsliga frånvarande har berott på att jag har varit lite sjuklig några dagar. Nu är jag på bättringsvägen.

Hur var nu vår nyårsafton i kåtan?

Det var relativt mysigt i begynnelsen, men när vi senare skulle ta oss för med korvgrillning inne i den kolsvarta kåtan blev det på tok för mycket. Obekvämt och kladdigt var det! Både mamma och jag var tämligen överens om att där med kåtor var sagolikt överskattat! Jag hade med större belåtenhet suttit på Rival i Stockholm! Annars var allt mycket bra under Moravistelsen!
Nu sitter jag i Carins soffa, som står mot rätt vägg! Vi har nämligen möblerat om i vardagsrummet, men var tvungna att sätta tillbaka allt, då resultatet inte blev vad vi hade förväntat oss!
Här ser ni Carins port, om ni nu har någon som helst behållning av det! /Lillen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Stockholm!
Sitter här i Mora och tittar ut genom fönstret, stora snöflingor faller från himlen, härligt! Ja nog hade det varit bättre med ett hotellbesök på nyårsafton, men vad gör man inte för sina vänner!
Ha det bra och många kramar till er båda!

Anonym sa...

Vad mysigt ni har det!!!
Kramar i från Maria.