lördag 24 januari 2009

Skorpan och Alva

Här kommer några bilder från min tripp till mina föräldrar. Som ni vet så är Skorpan och Alva bästa kompisar, de kan vara ute och leka i flera timmar. Ibland när Alva har varit länge hos sin mormor och morfar och sen åker hem, har Skorpan sorg. Hon kan vara deppig i flera dagar, bara ligger. Som ni kan läsa längre ner så följde Erik med oss hem, trevligt. Vi ska på en riktig loppisvända i dagarna två!!! Återkommer om vi gjorde några fynd. Nu toksnöar det här, jag som vill ha vår.




Skorpan och Alva leker.
Rolig bild. Jag lyckas ta kort precis när hon hoppar efter en snöboll.



























Alva älskar att vara med sin mormor. Hon ska sitta brevid henne när vi äter, göra iordning Alva för natten och läsa böcker. Här packar de sopor på släpkärran som ska köras till soptippen.














Soptippslasset.




Världens snällaste hund.















Ha en trevlig helg önskar Erik och jag.

Inga kommentarer: