fredag 23 januari 2009

Tillbaka

Hej! I morse funderade jag lite på vad jag skulle ta mig för i helgen, något jag ofta får samma svar på. Men idag kom Maria på den briljanta idén att jag skulle följa med dem hem. Jag tvekade först men sedan kände jag mig lite wild and crazy, och följde med. Eftersom jag går i skolan på fredagseftermiddagar kom vi inte iväg förrän 17.00. Vi köpte med oss mat från en pizzeria och åt när vi kom hem till det kylslagna huset.

Nu sitter vi här och tittar på Let´s Dance och hör lågorna från kalelugnen i bakgrunden, mycket mysigt. I morgon ska vi besöka några fina ställen, bland annat min favoritloppis med fikabuffé för 25 kronor. Jag älskar att fika när det är så pass billigt. Tack och godnatt! /E

1 kommentar:

Carin sa...

Åh så mysigt! Erik, du kan vara glad att du inte är här och tänkt åka skridskor idag, det snöar på bredden:(

Hittar ni nåt fint som passar Larsson vet ni att det bara är att slå till:)Ha det så skönt, kram till er alla!