fredag 16 januari 2009

Älskade

Älskade lillebror, TACK!!! DU är bäst. Va kul att ha svenka c, nu får du kämpa så du behåller ditt MVG!!!

Nu ska jag skriva lite om Erik(lillebror), så ni får en liten bättre bild av honom.
Han föddes på alla hjärtans dag på Falu BB 1992, jag var faktiskt med under förlossningen, men jag gick ut när det blev som värst. När han kom ut hade han ett märke på näsan, tror att han hade legat med nageln och tryckt mot näsan, det tog flera månader innan det försvann.

Han är otroligt pedantisk, jag menar att han inte gör något halvdant, när han tex. buggade, så var han bäst, synd bara att han slutade, ville inte tävla. I skolan har han jättefina betyg, han kämpar verkligen!!!

Han älskar musik, speciellt melodifestivalen, sjunger (bakom stängda dörrar, men vi hör ändå). Tycker om inredning, mode, fika och åka till moster Carin i Stockholm.
Alva tycker det är det bästa som finns att vara med Erik. Han gör precis som hon vill, han är alldelens för snäll, hans hjärta är av guld.
Jag och Erik står varandra väldigt nära, har hemligheter, skrattar åt allt och ingenting och gör massor av roliga saker tillsammans.
Älskar dig!!

PS Snart ska vi ut och övningsköra, hiiiii

3 kommentarer:

Lillebror och jag sa...

Vad fint skrivet Maria! Tusen tack och detsamma till dig. Kramar /Erik

Anonym sa...

Ja, Erik är verkligen bäst :D

Carin sa...

Tycker mostern och hela hennes vänkrets också:)