måndag 19 januari 2009

Gala

Hej! Som du kanske vet så är sport och idrott något som jag inte ägnar fritiden åt. Ikväll sänds Idrottsgalan i SVT, och den ska jag, trots mitt ointresse i sport, kika på. Det är så här: Om ordet gala finns med i en programtitel, så tittar jag. Fina kläder, bra artister, prisutdelningar och eventuell humor brukar utlovas. Det är precis vad jag känner för att se en kväll som denna.

Något helt annat. Igår var mormor på besök, hon ville ta del av både sina barnbarns och andras bloggar. Vi friterade egna pommesfrites och hade det mysigt tillsammans. /Erik


2 kommentarer:

Lillebror och jag sa...

Älskade mormor. NU fick mormor vara med på bloggen,kul.
Vad tyckte hon om bloggarna du visade? läse hon allt vi har skrivit?
Maria

Lillebror och jag sa...

En av anledningarna till att hon kom var att få läsa bloggarna! Hon tyckte det var trevliga texter men jag visade inte allt vi skrivit.
/Erik