söndag 25 januari 2009

Rent i sängarna.

Nu har Erik åkt, det är alltid lite sorgligt att skiljas eftersom vi inte träffas så ofta, man vet aldrig när man ses nästa gång. Idag var vi in i en butik ungefär som ÖB, jag råkade då ha ner en ganska stor ljuslykta i golvet som gick i tusen bitar, oj vad det lät!! Alla stannade upp och tittade på mig, det stack fram huvuden överallt. Kändes som jag hade rivit ner hela butiken. Jag blev alldelens varm i kroppen.
Nu har vi bäddat rent i sängarna. Jag älskar att lägga mig nyduschad i rena lakan och läsa en bra bok. Alva ligger och läser och pratar i sängen. Vi har hyrt en videofilm som vi tänker sätta på nu, så ha det så bra alla kära.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill bara berätta att nu har lilla A fått sin moped! Det tog inte lång stund förrän han kunde med växlarna. Tänk att lillplutten har blivit stor! Men än får han bara köra runt här hemma, han är ju inte 15 riktigt än.Bilder kommer!
Kram