fredag 30 januari 2009

Hudvårdsträff

Hej! Det känns som att varannandagsprincipen är perfekt för mig när det gäller blogginlägg. Jag är en person som vill rikta in mig på ett visst ämne, och idag ska jag skriva lite kort om hudvård.

Idag blev min svenskalektion inställd, vilket resulterade i en ledig dag. Mycket skönt. Mamma var värdinna på ett hudvårdsparty här hemma. Det kom hem en bekant som går en utbildning i hudvård som berättade och förklarade. Jag kunde inte hålla tassarna borta. Jag provade och kände på olika läppskrubbskrämer och rengörande silikonsalvor. Jag blev väldigt slät och mjuk så prova gärna Mary Kay om ni får chansen. Som tack bakade jag min specialitet....Mikrokakan. Med på träffen var även mormor, hennes väninna Sonja och mammas goda vän Yvonne. Mycket trevligt var det.Jag är ledsen om det krävs mörkerseende för att se dessa bilder.

Tack! /Erik

Inga kommentarer: