söndag 1 februari 2009

Stockholmsbesök

Hej! I helgen har vi haft främmande från Storstaden Stockholm. Det handlade om hundar, som det så ofta gör i vår familj. Det har varit trevligt även om man inte riktigt kan slappna av när man har gäster som man inte träffat förr. Tjejen i familjen hade aldrig åkt spark, vilket passade bra då sparkföret var utomordentligt. Vi tog en sparktur på fem kilometer, mycket lustfyllt.
Stephanie och jag
Familjens Mops som lystrar till namnet Escobar.

Mamma, som alltid sett ett stort intresse i påsar, tog sig för med en rensning.
Tack! / Erik

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du fler att hälsa på i Stockholm!:)

Lillebror och jag sa...

Om jag någon gång ska ha en hund blir det en mops, sååååå gullig/Maria

Lillebror och jag sa...

Jag ser att det bjöds på vin!!!
Maria

Anonym sa...

Jajamen, visst bjöds det på vin! Och vad beträffar hundköp är det bara att slå till! Ni har ju lätt att få hundvakt om så behövs, vi finns ju...!