söndag 8 februari 2009

Snö!!

Johnny och jag tog oss en liten tur till stället vi gifte oss på sommaren 06. Allt var täckt av snö, men det var lika fint ändå. Tänk att gifta sig nu, vinterbrud med häst och släde och små eldstäder efter vägen.
Kapellet i vinterskrud
Ingången
Klockan som de ringde i när vi gick in i kapellet.
En frusen bäck
Här utbringades bröllopsskålen
Herrgården
Islandshästarna som Alva rider på.

Vi har fått otroligt mycket snö, så nu behöver det inte komma mera tycker jag!
Trevlig Söndagkväll önskar Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alva och jag tycker att det komma mer snö! Vi ääälskar snö!!! Idag har vi åkt spark, det gillar vi! Det är så fint med mycket snö, du ser väl på dina bilder!
Kram från oss

Anonym sa...

Såg att du kommenterat på Lisas blogg så jag tänkte att då gör jag det här!
Vilka fina bilder från ert kapell. Hade kunnat tänka mig ett vinter bröllop, håller med dig. Gudars så vackert! Men nu blev det världes bästa födelsedagspresent istället!=) Magen mår jätte bra, den växer så det knakar. Tycker verkligen också att all snö är så himla fin, men nu längtar jag mest tills den försvinner och Maj infinner sig! Förresten vilka fina lampor du hade!=)

Hälsa Jonny och Alva och ta hand om er!/Kusin Anna