onsdag 25 februari 2009

En hemlis

Ni som känner mig vet ju att jag älskar inredning. Det är mitt stora intresse, och jag försöker att åka så mycket som möjligt på loppisar och olika inredningsaffärer. Något annat jag tycker är roligt är barnkläder och husvagnar. Jag ska berätta en liten hemlis, varje gång jag går in i en husvagn jag gillar blir jag bajsnördig, konstigt va!? Nu till något trevligare, här kommer några bilder på saker jag gillar.



Titta så fina lådor de hade förr i tiden.


Loppisfynd 50Kr för alla tre.

En burk jag hittade på logen hemma hos farmor och farfar.

Fina kaffekoppar, också loppisfynd.
En favoritljusstake, köpt på Bergabacken här i Torsåker. Betalade endast 370 Kr, ett jättebra pris för en så här ståtlig ljusstake.


Två ljuslyktor, också en favorit. Köpta på Speglingar i Smedjebacken.




Såg dessa små kartongleksaker på en loppis. Kunde inte motstå, så jag köpte dem.


Ha det bra, och ta hand om er!!
Maria

Inga kommentarer: