måndag 16 februari 2009

Mopeddelar

Idag har vi handlat lite nya delar till min lillebror Antons moped som Johnny håller på att fixa. Han har fått en begagnad, men den är väldigt fräsch. Mamma och pappa betalade 5500 kr för mopeden och idag kollade vi på en likadan men sprillans ny, och den kostade 29000 kr, meeeen vad dyrt! Skulle aldrig köpa en sån dyr moppe. Alva kommer att ärva min moped som jag hade när jag var 15 år, det är en tjejmoppe. Men den kommer säkert inte duga, hon kommer nog vilja ha en EU-moppe.
Ikväll ska jag på ljusparty, det har jag aldrig varit på, så det ska bli intressant att se vad de har att erbjuda. Har hört att det ska vara väldigt dyra saker.

Vår vildkatt som bara flyttade hem till oss. Världens snällaste, man kan göra vad som helst med henne och hon tillåter det. Hon heter Katten.

Vår första vildkatt hade vi i fyra år men han blev sjuk, fick vingelsjukan. Så vi blev tvungna att avliva han. Gubbis hette han.

Ett bord jag har ropat in på auktion och målat vitt. Betalade 50 kr för bordet och spegeln.
Kransen har jag gjort själv, telefonen är köpt på loppis för många år sedan.

Ha det bra/ Maria

Inga kommentarer: