onsdag 18 februari 2009

Målar vitt

Jag fick inget saftrecept av mamma igår, ska få det på Torsdag. Undrar varför just på den dagen och inte idag eller på Fredag??? Har en hel ICA-påse med apelsiner i kylen.

Så istället har jag börjat göra om i tv-rummet, har haft samma tavlor ovanför TV:n ända sedan jag flyttade hem till Johnny. De är köpa på IKEA 1993. De har följt med oss i alla våra flyttar och har alltid hängt på samma ställe. Jag har inte kunnat slängt dem, men nu åker de ut! Tavlorna är inte ens vackra, men jag är väldigt sentimental när det gäller vissa saker.
Målar just nu tv-bänken vit sen har jag kommit på en smart idè med den. Johnny gick ut när jag började måla i finrummet, det här vill jag inte vara med om sa han och gick ut. Jag och färg går inte ihop!!!!
Jag har tagit kort på allt så det kommer så småningom.

Neej, nu ska jag måla en andra gång.

Hälsningar Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det kan jag tala om, det beror på att jag har en ledig dag på torsdag och detta recept är undangömt i en kartong på vinden. (Efter storstädning på övervåningen)! Därför hinner jag inte före! Så nu vet alla!
Kram

Anonym sa...

Ok, då vet jag!!!!
Maria