lördag 7 februari 2009

Älskade Alva

Ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag, har haft det där kvinnor har en gång i månaden och det senaste året har jag blivit så otroligt dålig. Jag blir liggande i en till tre dagar med jätteont i magen, illamående och jättetrött. Tålamodet är helt borta, blääää. Ska ringa min gynekolog i veckan, för så här kan jag inte ha det.
Som ni läste i Eriks inlägg, så har Alva åkt till Mora med sin mormor, morfar och morbror Erik. Johnny och jag är helt själva, så skönt, men jag längtar också väldigt mycket efter henne, vi är ju så mycket tillsammans hon och jag. Men det är bara nyttigt att vara i från varandra, både för oss och för Alva.

Nu ska Johnny och jag åka och hyra film, och i kväll ska vi ut och åka bil, älskar att bara kunna åka ut på kvällen, för när Alva är hemma är det bompa, sängdax 19.00 så då blir man sittandes hemma.
Ha nu riktigt roligt Alva när du ska åka skidor och skridskor, älskar dig!!!!

Trevlig helg! /Maria

Inga kommentarer: