söndag 15 februari 2009

Min kära familj

Ja, så har min kära familj åkt hem, det är så man blir lite ledsen, vill träffa dem mer än jag gör!!
Det har varit en trevlig helg, men jag hade velat att de hade stannat längre, men de har ju jobb och skola att sköta. Något som är så härligt med min familj att vi har alla samma humor så det blir mycket skratt, vilket är jättehärligt för själen!

Funderar om jag skulle åka ner till Moster Carin med Alva, så skulle vi gå och titta på musikalen Sune, ska tänka på det i allafall.
Nu kommer det lite mera bilder från helgen!

Anton har hittat en lång istapp.
Carin och Erik.
Datanörden packar ihop datorn.


Ja, det blev inte så många bilder.
Kramar från Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu är vi "hemma med halmen". Vi har haft det kanonmysigt och det uppstår alltid ett visst vemod när vi ska skiljas. Men vi har ju telefon och datorn ha ha! Nu är det bara att vänta in maken och "hårbollen"!
Kram till Er alla!