tisdag 4 augusti 2009

Solen

Nu kan jag säga godnatt på riktigt. Lägenheten ligger tyst. Caroline och Susanne sover också här, efter en natt på hotell. De beger sig hem i morgon medan Catrin och jag stannar en natt till.

Idag har vi varit på Skansen. Jag har besökt Skansen flera gånger tidigare men aldrig varit inne i akvariet. Där fanns en hel del ormar, krokodiler, spindlar och kängurumöss. Bilder på några av djuren kommer vid ett senare tillfälle. På Solliden-scenen repeterade Björn Skifs flitigt inför sin visit i allsången.

Jag känner mig fortfarande het, efter en dag i solens tecken. Men ska nu ändock försöka mig på att bli försänkt i sömn. /Erik

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Hej Erik. Om man får komma med önskemål så skulle jag bli glad om inga bilder på ormar läggs ut på bloggen. Jag är livrädd för dem, precis som Maria är för råttor. Jag kan inte heller se dem på bild. Tänk att det skulle till en sån här grej för att kommentera eran blogg. Maria tjatar jämt att jag aldrig lägger några kommentarer. Annars, hoppas ni hade en trevlig dag på skansen. /Anna-Karin