tisdag 11 augusti 2009

Kräftor

Hej på er, idag har vi inte gjort så hemskt mycket. Vi var hem till Jessica och Jocke och hälsade på. Det är säkert över en månad sedan vi träffade, vi har varit ute med husvagnen och de har varit uppe i sin stuga. Det var så roligt att träffas, jag har faktiskt längtat efter dem. Charmtrollet Melvin var lika gullig som vanligt. Vi bestämde att vi ska ha en liten kräftskiva i morgon. Jag ska faktiskt köpa två paket, och sen koka en ny lag så de blir supergoda. Jag är helt tokig i kräftor. När Johnny såg mig äta kräftor första gången satt han bara och stirrade, så han varnade Jessica om hur jag kan bära mig åt när jag äter dessa smådjur. Längtar tills i morgon!!!



Dalälven som har svämmat över


Svalungar som är på väg att lämna sitt trygga bo

En härlig sommarbild

Ta hand om varanda, kramar Maria

Inga kommentarer: