tisdag 18 augusti 2009

a^2+b^2=c^2

Hej! Nu i tvåan var det tänkt att jag ska skulle läsa matte B och engelska B. Dessa kurser är inte obligatoriska, men jag kände att det skulle vara bra att ha dem i bagaget. Nu har det dock blivit så att jag också valt kursen Människor i behov av stöd, som ligger på samma tid. Kontentan av detta blir att jag inte kommer läsa varken matte eller engelska på hela året, utan kommer få göra det i trean. Skönt, men jag hoppas jag inte glömmer bort satserna av hypotenusan, eller vad det nu heter. Jag tror de redan är förlorade ur minnet! /Erik

2 kommentarer:

Catrin sa...

Det är bara bra att du hoppar över matten ett år. Det går så mycket enklare då när man fått vila hjärnan från matten ett år upptäckte jag :)

Erik sa...

Skönt att höra! Jag är ganska nöjd över mitt beslut trots allt. /Erik