tisdag 25 augusti 2009

Kiss- och bajsåldern

Ikväll kom familjen Andersson/Falk med deras husvagn. Caroline och jag bestämde oss för att berätta en sak för våra föräldrar. När vi var cirka 6 år tyckte vi mycket om att värma våra fötter, och inte på det sätt man skulle kunna tro. Vi använde kroppens egna resurser om jag säger så. Vi kissade på vägen, och klev sedan i det barfota. En gång upptäckte mamma oss, men det har hon helt och hållet förträngt. Vi skrattade gott åt det nu i kväll, och som tur är har vi kommit ifrån det där med urin på trampdynorna.

I morgon åker vi till Ullared, några mil bort. Spännande, även om jag inte tror att jag kommer hitta några kläder. Eftersom jag älskar det mesta som är billigt kanske det ändock är något för mig när. Åtminstone när det gäller andra saker än konfektion! Tandborstar, parfymer, gardiner Osv. /Erik

Inga kommentarer: