torsdag 19 mars 2009

Vitt och svart

Fick sällskap i dag när jag åkte till Sandviken, mötte upp Hanna och vi lunchade tillsammans. Mysigt hade vi. Sen gick vi och tittade lite i några butiker. Var in på en loppis och där hittade jag några bord jag blev sugen på, men naturligtvis skulle de bli vita om jag köper dem. Hanna hittade ett köksbord som hon tänkte måla svart, hon skulle hem och tänka.
Det fanns många fina möbler för en billig penning. Men man måste måla om dem, och ni vet ju vilken färg jag skulle välja..........


Det är det här bordet jag funderar på att köpa. Det har två klaffar på vadera sida.

Vilka ljuvliga möbler, fast vita då!!!!










Den har roliga garnbollsampan ska jag köpa till Alvas sovrum. Hittade den på cervera.

Maria



1 kommentar:

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej!
Vilka fina möbler..å ja de skulle vara ännu tjusigare om de vore vita =)
Är dessa bilder ifrån loppisen i Sandviken? Var möblerna dyra där?

Ha de gott!
Kraam / Benita