onsdag 11 mars 2009

Mina två bröder

Måste berätta en liten rolig sak!

Min lillebror Erik pryar just nu på biblioteket. Förra året pryade han på riksdagen där moster jobbade, han träffade både Göran Persson och Mona Sahlin. Min andra lillebror som är 14 år pryade på en pizzeria 3 timmar per dag, haaa!! Så olika är mina syskon, men jag älskar dem lika mycket.

Bägge två har en otrolig humor, vi skrattar jämt. När vi är hemma hos mina föräldrar så sover Anton i samma rum som Johnny och jag gör, för Alva sover i Antons rum. Det är så mysigt att ligga och prata och skratta tillsammans innan vi somnar. Jag har ju inte bott hemma med mina syskon, flyttade hemifrån när Erik bara var 6 månader, Anton var inte ens född då, så därför tycker jag om att umgås med dem nu och ta igen allt jag har missat.

Nu ska vi i väg på ridning.

Kramar i från Maria

Inga kommentarer: