fredag 6 mars 2009

Skorpan och Alva

Nu har vi kommit hem igen, kom hem ganska sent så vi köpte med oss kvällsmat, det var såå gott det var länge sedan vi köpte pizza. När jag har varit hemma hos mamma och pappa har jag klivit upp ganska tidigt, så jag är väldigt trött. Det har varit ett himla liv på morgnarna, men det är mysigt att kliva upp tidigt och äta frukost tillsammans.
Var på loppis idag igen, gjorde några fynd också, bilderna på sakerna kommer i morgon! Kommer några andra bilder i stället.



Här står Alva och väntar på tåget. Frös om händerna, fick tag på galonvantarna som låg överst i väskan.

Köpte med oss lite godis som vi åt på tåget.


Kärlek. En underbar bild.


Alva och Skorpan, bästa vänner.



Min andra lillebror, datanörden.
Han har ett helt eget rum (mitt gamla) med datorer, som
mamma förvarar sommarens pelagoner i.



Nu ska jag umgås med Johnny som jag inte har träffat på fem dagar.

Ha en trevlig helg/Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du, Alva och Skorpan, det är kärlek det! Skorpan blir lite ledsen när Alva har åkt hem. Det visar hon genom att bli väldigt "låg", vill inte gärna gå ut själv på gården som hon gör i vanliga fall.
Ha en trevlig och mysig helg!