fredag 6 mars 2009

StockholmsStockholm

Hej! Nu är jag hos Carin i Stockholm och har det mysigt. När jag anlände var Carin fortfarande i arbetartagen, vilket resulterade i några timmar själv på stan. Jag köpte, tro det eller ej, äppelte. Två t-shirts har denna dag också givit mig. Bilder på mina inköp kommer i morgon förmiddag, innan vi ska se Blommor av stål. Carin och jag har köpt målardukar på Panduro, som vi ska måla något fint abstrakt på. Vi tänkte först göra egna galgar, men avstyrde det. Jag avslutar med en bild från vår mathandling. Vi hade mycket packning så på denna bild hade vi inte ens börjat handla. /Erik

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad ni måste ha fått släpa med alla grejor! Men det kanske det är värt Erik! Kul att vara i storstan hos Carin. Ha nu en kanonhelg och ta vara på varje minut!
Kram till er båda