lördag 21 mars 2009

Tjejkväll

Idag skulle vi ha åkt och grilla vid någon sjö med Jocke och Jessica och deras barn. Men det är kallt och det regnar, det skulle ju bli sol!! Får se vad vi hittar på, vi kanske åker ut en snabbis.
I kväll ska jag och Jessica på tjejkväll på byggdegården, det kommer dit försäljare från tex meandi, tupperware, det kommer även försäljare som säljer smycken och kläder för vuxna. Sen bjuds det på salladsbuffé och underhållning allt för 120 kr.
Var in till Sandviken igen för att handla inför helgen, var in på samma loppis som Hanna och jag var in på för jag hade sett en liten liten klocka jag ville ha, kostade endast 25 kr.


Klockan är endast 5 cm hög.





Sprang in en snabbis på en skoaffär, hittade dessa lustiga skor för 90 kr, jag var tvungen att köpa dem, för jag blev så förjust i dem.



Alva går hellre in på djuraffärer i stället för leksaksaffärer. I denna affär som vi besökte hade de ett café för både hundar och människor.

Kakor till hundar, så gulliga!!


Ha en trevlig kväll önkar Maria

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, vad rart med hundkakor!:) Fina skor, de var skitcoola ju! Och den där klockan, den måste vara mini ju! Kram, hoppas ni mår bra i helgen.

Anonym sa...

Oj gud vad goda de där kakorna för hundar såg ut. T.o.m så jag skulle tänka mig att äta dem. men de innehåller nog bara en massa läskigt klet. Typ gåslever.

Anonym sa...

Verkligen fina skor! Finns de i herrstorlekar? Eller just ja, jag kan ju ha damskor numera. /Erik

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej Maria!
Tack för titt och kommentar på min sida!

Guudsingen vilka läckra skor du inhandlat!!! Å billiga var de åxå =)
Mmm de där hundkakorna ser himla goda ut..men nää de får nog vara hehe man vet aldrig vad de innehåller ;)

Ha de gott!
Kraam / Benita