söndag 1 mars 2009

Min dag

Idag har jag storstädat, jag kör på som en galning så det blir klart fort. Finns det något skönare än att storstäda, ta en dusch och byta kläder och sätta sig och läsa tidningen och bara njuta, så härligt!! Jag torkar golven med såpa från Gysinge centrum för byggnadsvård den luktar så gott efteråt och det sitter i flera dagar. Den kan jag verkligen rekommendera, den är också bra för mina händer som är så torra.



Kanna med violer på.



Köpte dessa bord på en loppmarknad för 150 Kr då var de mörka och fula så jag målade borden vita. Men jag vet inte om jag blev så förtjust i dem ändå, får se vad jag gör med dom.

Hälsningar Maria



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tar gärna borden! De var mycket dekorativa.

Anonym sa...

Tack det var snällt, men nu har jag flyttat och pyntat borden, så nu blev det jätte bra!!

Maria.