torsdag 4 december 2008

Städning....


Nu har vi städat plockat efter kalaset. Imorgon bär det hem till Gästrikland, ska stanna och handla mat på Ica Maxi i Falun, älskar den butiken.


Får lite panik, ska jag klara allt detta med bloggen utan lillebror som har fixat allt, jag bara skriver.


Skulle lära mig att lägga in bilder från min mobil men då tog batteri slut...... och laddaren ligger hemma, kan påpeka att jag bara har haft datorn ett halvt år, hade nästan aldrig varit på nätet, så jag lär mig hela tiden!


När vi kommer hem ska jag och min man åka och titta på bocken i Gävle med våran dotter, hon måste bara se den varenda år, helst flera gånger!!!


Något annat hon tycker om är att äta i Läkerol arena (Brynäs hemmaarena) hon är helt fascinerad, vi kan sitta i timmar och äta, man sitter ganska högt upp så ser man hela isen.


När hon ser hockey på tv så tro hon det är i den arenan vi åt, hon skriker rätt ut tiiiiiiitta mamma.

Inga kommentarer: