söndag 7 december 2008

Kära vänner

Imorgon ska jag åka till mina kära vänner i Gävle för att byta julklappar, äta gott och prata skit. Det ska bli jättekul, det var länge sedan vi träffades allihopa.
Ska sova över hos Anna-Karin, hon har badkar så jag ska ta ett långt och skönt bad.
Johnny ska till Stockholm och jobba så Alvas farmor kommer att vara barnvakt.
På tisdag morgon ska vi gå och äta hotellfrukost, det är så härligt att gå och plocka pålägg och bröd som man vill, och sitta länge och äta!
Ska också försöka att handla lite julklappar nu när jag blir själv i nästan två dagar.
Men jag vet hur det blir, jag kommer inte att bli klar med alla klappar på dessa dagar, det kommer att bli minst en vända till för mig att åka till Gävle....
Jag äääääälskar julen och att handla julklappar till mina kära. Mamma tjatar hela tiden om att vi ska börja att fira jul hemma hos oss, men jag slår dövörat till. Det ska vara precis som det har varit de senaste 30 åren!!!! /Syster

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh så trevligt med en liten tjejträff! Och att i lugn och ro få gå och shoppa utan barn, som egentligen inte tycker det är särskilt trevligt att springa i affärer. Ha ett bra dygn!