måndag 22 december 2008

Sommarbilder

Hej på er! Nu har jag slagit in den sista julklappen, kokat gröt till saffranspannkakan som vi ska ha till julbordet och gjort pepparkakshus! Lite sent kanske eftersom vi åker hem till mina föräldrar imorgon (och till "lillebror"). Men vi kan ju njuta av det när vi kommer hem, på Lördag. Då är det verkligen skönt att komma hem, efter fyra intensiva dagar. Har ni hört ordspråket att främmande börjar lukta illa efter tre dagar? Det stämmer väldigt bra tycker jag.
Nu tänkte jag visa er lite sommarbilder som är tagna i somras när vi var ute och åkte.
Alva klättrar i träd hemma hos mormor och morfar.

Alva i svampskogen tillsammans med hennes älskling, Skorpan.

Gladtjärns camping.



Malingsbo camping


Vimmerby, Nils Karlsson Pyssling.

Kolmården




Alva ock korna i Vimmerby.
Kramisar från mig till dig! /M

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder, man påminns om den ljuvliga sommaren, som känns väldigt avlägsen nu i detta förfärliga sk vintervädret.På vintern ska det vara snö och kallt! Kram till er och lilla Alva!