lördag 27 december 2008

Dagarna efter..

Hej! Nu känns det som om julen är över, vilket den i och för sig också är! Jag älskar att pynta inför jul, men jag tycker det är precis lika festligt att ta bort allt julpynt! Jag skulle kunna kasta ut julgranen, ta bort alla tomtar och lägga upp ljusstakarna på vinden redan nu!

Hur som helst så var Maria, Johnny, Carin och jag på bio på annandagen! Det är inte ofta jag går på bio två gånger på bara några veckor! Man kan numera, nästan, kalla mig för bions grundare! Allt flyter hette filmen, den var sådär! Man kan beskriva den som ett långt rakt streck! Smårolig, men inga större glädjeljud från besökarna hördes! Inte så konstigt kanske, då det bara var vi och två personer till i hela åskådarutrymmet! Det är synd om de som arrangerar sådana här händelser, när det inte blir uppskattat liksom! Det är ju bra gjort att få dit filmen, då den hade premiär för inte allt för länge sedan! Hälsningar Erik

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tråkigt att den inte var så bra, den såg ju så bra ut på trailern =/
Ja, det var ju kul att de fick dit den lite tidigare, annars brukar ju filmerna komma till smb när de kommer ut på dvd i butiken :P