tisdag 9 december 2008

Hästar

Nu är jag hemma igen efter min tur till Gävle, handlade klart alla julklapparna, nästan i alla fall. Det blir nog några fler!
Hade jättetrevligt igår, skrattade åt mina tokiga vänner så jag blev helt svettig. Några gick hem tidigt, men vi fyra som blev kvar spelade ett gammalt tv-spel som Hanna hade köpt för sin första lön för en herrans massa år sedan. Vi gick inte förrän 23.30.
Tusen tack Hanna för en otroligt trevlig kväll!!
Vi träffades igen på morgonen och åt frukost.
I helgen var vi på ridning, här kommer några bilder på några hästar Alva har ridit på, det fattas kanske 200 st!
Jag älskar att sitta och titta på när hon rider, hon har blivit stor våran lilla Tjej!!

Ridskolan i helgen

Gysinge i somras

Kupolen, Borlänge


Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Vi besökte den i Somras.

Ni ser inte fel, det är en kamel. Kolmården sommaren 08

Här fick Alva rida på en riktig häst, lyckan var total.

Mora, Midsommarafton 07


Mora, Påsken 08

Ha det bra i julstressen!

Inga kommentarer: