onsdag 18 november 2009

Sola, chansa, vinna, spara!

Blå himmel!

Jag inte jättestora problem med grått väder, men idag, när väl solen kom fram, kände jag till min förvåning att jag längtat efter den. I detta ögonblick är det grått igen, men nu kommer jag i alla fall ihåg hur den stora gula ser ut .

På en av Carolas fansites svarade jag i går på en fråga för att få chansen att vinna hennes senaste skiva signerad. Idag när jag gick in och tittade stod det "tisdagens vinnare: Erik". Jag gick in på mailen och fick bekräftat att det var jag, så nu har jag sparat 150kr.

Jag vet inte om ni visste det, men kombinationen Erik Willy betyder "En man som sparar"!

/Erik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsten, i bland händer det bara Erik//Susanne

Catrin sa...

Nämen. nästan som på triss-reklamen :P