torsdag 26 november 2009

Jul och kladdkaka

Hej! Nästa vecka har vi haft bloggen i ett år. Tiden har gått fort och det har varit både roligt och mindre roligt, mest roligt!

Idag har vi satt fram den första ljusstaken. På dagen känns det lite konstigt att det snart är december, med grön gräsmatta utanför fönstret. Men nu på kvällen kan jag känna liiiite julstämning i alla fall.

Nya Windows 7 har i dagarna blivit installerat på min dator, vilket har gjort bildöverföringen från mobilen illa. Ikväll har jag därför fått lära mig att föra över bilder via Bluetooth, och nu tror jag att jag även har den kunskapen.

Det fanns även tid till att baka en microkaka, med ett jätteenkelt recept. Från att första ägget är knäckt och till att kakan är färdig har det inte gått mer än 10 minuter, hur bra som helst om man vill vara effektiv.

/Erik

Inga kommentarer: