måndag 30 november 2009

Helgen

För att lukten från den nu vitmålade trappan inte skulle kväva familjen J i helgen, åkte vi till Mora. Anton var med, tro det eller ej. Efter att pappa målat första gången på fredagskvällen satt vi oss i bilen och körde iväg. Jag är lite nervös för varje bilfärd med brodern pga. slag på arm.

Det är skönt att ta det lugnt och att inte öppna datorn på flera dagar, och bra för mamma som var lite krasslig. I lördags besöktes ett gym av mig och Anton, jag rodde 1 km. Det var bara att dra och glida, som jag brukar säga. Dagarna efter har jag haft träningsverk i de så kallade bröstmusklerna, vilket är ganska skönt.

Kortspel i bilen på vägen hem. Jag kan numera inte bara finns i sjön, utan också Gurka och Manhattan, nej, jag menar Chicago.
/Erik

Inga kommentarer: