söndag 1 november 2009

Hallå

Ja då kör vi lite, får se hur det går och om jag tycker det är roligt.
Vad har hänt sen sist då? Vi har varit ut lite kortare turer med husvagnen, varit och fiskat, besökt mamma och pappa i mora. De har husvagnen uppställd under vinter halvåret.

Besökt min moster i Stockholm, vi pratar och vänder ut och in på varandra och skrattar, det är tur att vi har humorn annars hade vi gått under!!

Vi har haft fest för Johnny som fyllt 40 år en otrolig trevlig fest, med god mat och trevliga vänner och familj som kom. Tusen tack för en trevlig dag, och för de fina presenterna han fick.

Hela familjen har vaccinerat sig, något som jag tycker är viktigt, dels för att både jag och Alva lider av astma, Alva är ju ganska svårt drabbad av det, så hennes läkare rekommenderade det starkt.

Under den här tiden jag har varit borta har jag inte mått så där jättebra, jag vet att många i min närhet läser vår blogg, jag kan säga att det inte har varit lätt, ingen är sjuk eller så. Men nu är det bättre.
Ja, det var lite vad som har hänt under denna tid. Jag återkommer med mer. Men när det kan jag inte säga, men det dröjer inte så länge.
Ha det bra. Maria

4 kommentarer:

Storasyster och lillebror mår bra nu! sa...

Hej Maria! Jag hoppas verkligen att du har fått nya krafter när det kommer till bloggning. Det underlättar ju något enormt att bara kika in på bloggen när jag vill veta vad du gjort under dagen. Du är också 100 gånger bättre på att lägga ut bilder och göra dem intressanta. /Erik

Mamma sa...

Härligt att du är på banan igen! Livet är som vi alla vet upp och ner. Men, jag vet, man går stärkt ur en motgång, och sen blir livet lite annorlunda!
Kram

päivi sa...

Kul att få läsa någonting av dig igen! Hoppas att allting är ok. Kram. Päivi..

Berit sa...

Välkommen tillbaka! Skönt att läsa om dig igen. Kram/berit