torsdag 5 november 2009

Liiiite skryt...


Nu är jag hemkommen från en promenad i snövädret. Med ansiktet fyllt av snö gick jag från skolan med väska som gör hela kroppshållningen sned. Idag har vi haft idrott. Bandy stod på schemat och jag gjorde inte mindre än 4 mål. Jag kände att tekniken fanns där, men det var förmodligen en engångsföreteelse. Blodsmaken i munnen gjorde mig ännu en gång påmind om att det är bra att röra sig, och därför kämpade jag på.

Idrottsprovet som jag trodde jag skulle få göra om fick jag MVG på. Helt otroligt och jag är väldigt glad att jag faktiskt kan något om rörelse, stretching och ledvätskor.

Skryt kanske jag inte ska kalla det, mer konstateranden. Jag skriver ju inte hur bra jag är och att jag är på väg att blir Carolina Kluft (Usain Bolt kanske är ett bättre exempel). Jag är inte speciellt bra på att berömma mig själv, men det är nödvändigt att göra det ibland. Därför ska du nu kommentera med något du tycker du är bra på, snälla! /Erik

6 kommentarer:

Carin sa...

Bra övning!:)

Jag är bra på att skriva. Sen är jag en vansinnigt bra analytiker, men det vet jag inte om det är så bra alla gånger:) Men min allra bästa gren: lokalsinnet.

Catrin sa...

Jag är bra på att rida och att skratta :D

Anonym sa...

Jag är bra på att göra rörelser i sängen. Mer säger jag inte!!

Maria.

päivi sa...

Härligt att du överträffade dig själv,alltid lika roligt! Jag har alltid haft väldigt svårt att tycka att något jag överhuvudtaget gör är ok,skitdåligt sjävförtroende har jag alltid haft. Tror inte att jag kan göra nåt RIKTIGT bra. MEN, världens bästa mormor det ÄR JAG!!! Jag kan vara bäbis,katt, hund,prins you name it,ungarna är nöjda när jag tjuter och imiterar,då är jag också nöjd Så DET är jag riktigt bra på!

Berit sa...

Nånting jag har gjort bra här i livet och är väldigt nöjd med är mina 3 fina, goa barn!

Mamma sa...

Jag håller med Päivi, det är svårt att se det man är bra på. Mycket lättare att se felen! Men på jobbet får jag alltid höra att "när Kerstin lagar mat blir det alltid gott", så det får bli det då, att laga mat och baka! Haha! Sen barnen förstås, självklart!