söndag 22 november 2009

Resultat

Ursäkta att jag inte skrev något igår, det var fullfart från morgon till kväll.
Skjutsade Alva till ett födelsedagskalas. Carin och jag var på en loppis, Carin hittade en lampa till hallen. Jag hittade ingenting. Sen åkte vi tillbaka till kalaset och där blev vi kvar en ganska lång stund för det var så trevligt. Var hemma vid sex tiden, gjorde då en brasa i kakelugnen och grillade korv.

Åter till jackorna. Alva tycker nr 2 var finast, jag tycker nr 1 men jag tycker även nr 2 är fin. Men det tycker absolut inte Alva. Johnny tycker jacka nr 3 är finast. Så Alva har bestämt att vi kommer att behålla jacka nr 2, och så skickar vi tillbaka de andra två. Men jag tyckte att vi kunde behålla jacka nr 1 och nr 2. Men Alva tänker inte använda den första, den kanske passar de som är lite yngre.



Jackan som Alva valde.


Trevlig söndag
önskar Maria

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det blev väl ett bra val och huvudsaken är att Alva är nöjd!
Kram och godnatt!

Erik sa...

Det är en jättefin jacka, Alva! Bra val. Vi ses snart!