tisdag 30 juni 2009

Hallå!!

Ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag. Jag har knappt öppnat datorn under de här dagarna det har varit varmt. Vi har försökt att leta skugga och sen har vi badat mycket. En följ av de har jag dragit på mig en kraftig öroninflammation. Så nu äter jag penicillin. Jag har varit helt döv på ena örat, jag kan säga att det var riktigt otäckt, trodde att jag hade förlorat hörsen helt. Fick ett helt nytt liv idag efter läkarbesöket. De spolade rent örat från vax. Sen kunde jag höra igen, läkaren och sköterskan fick en varsin stjärna på himlen i dag!!!
Nää nu ska jag gå och lägga mig i min underbara säng. Vi är åter ute på nya äventyr. Berätter mera någon annan dag.
Ha det bra mina vänner, Kramar i från Maria.

1 kommentar:

Anna-Karin Eklund sa...

De spolade rent örat från vax....va äkligt det låter.
Jag trodde det var vatten du hade i örat?
Skönt att farbror doktorn sköter om dig.
1 timme och 10 minuter till semester, det är verkligen lugnt här idag. Tråkigt att bara sitta av tiden det är nästan så man tycker det är drygt när det ringer. Vi hörs och ses i sommarsverige. Kram AK