måndag 22 juni 2009

Fortsättningen

Ursäkta att jag inte skrev något i går, jag la mig tidigt.

Men, vart var jag sist jag skrev? jo efter kakbuffén så gick vi tillbaka till husvagnen.
Våra trevliga grannar hade fått besök utav sin son och fru och de hade en dotter som hette Alvalie som Alva direkt började leka med. Hon skulle fylla åtta år i höst så de lekte hela helgen och hade jättekul. På kvällen dukade vi upp vår mat som alla hade bidragit med. Oj vad vi åt, vi var jätte hungriga. Till efterrätt åt vi en utsökt paj som Hanna hade gjort.
Sen gjorde vi inte så mycket mera den dagen. Vi satt och pratade en stund,spelade lite kort, jag satt och tittade på. Runt midnatt åkte Anna-karin och Hanna tillbaka till hotellet.
På morgonen efter träffades vi på hotell för att äta en gemensam frukost, vi satt kvar länge och njöt av frukosten.
Det var lite tråkigt väder på förmiddagen det regnade och blåste, så vi kunde inte göra så mycket. Vid lunch åkte de tillbaka hem igen. En riktigt trevlig midsommar hade vi!!





Hanna tar kort på sig själv

Var ner till havet en sväng, då passade Alva på att bada.


Hanna var också sugen på att bada,
men hon hade glömt badkläderna på hotellet



Matdax

Alvas gulliga kompis Alvalie


Frukosten på hotellet. Här sitter vi på terrassen efter att vi har ätit.

Ha det bra/Maria

Inga kommentarer: