torsdag 25 juni 2009

Mamma, varför måste jag gå runt i en cirkel jämt? Tyst, annars spikar jag fast andra foten också!

Nu har den kommit. Mattornas Royce-Rolls. Spikmattan.
Jag och mamma beställde mattan med hopp om att våra muskelknutar ska försvinna, och att vi ska finna ett inre lugn. Jag har ännu inte provat den, men med handen känns spikarna väldigt vassa. I bruksanvisningen står det att man både kan känna ilska, glädje och sorg till en början, men efter ett tag ska totalt tillfredsställelse vad gäller avslappning uppstå. /Erik

4 kommentarer:

Catrin sa...

jag måste få komma och testa den någon gång. De ska ju tydligen vara kanonbra. men jag är skeptisk

Mamma sa...

Det ska verkligen bli spännande att prova, kanske nackstelheten ger med sig, man kan ju alltid hoppas! Eller kanske tycker jag att det gör alltför ont och den blir liggandes i nån garderob och skräpar... Vi får väl skriva och berätta om våra uppleveleser! Ses i kväll!

Anonym sa...

Hejsan!
Helt suverän grej, jag har somnat på min spikis varje kväll sen jag köpte den. Den är beroendeframkallande.
/jessica

Kerstin sa...

Tack Jessica, det kändes skönt att höra, för det är väl så man önskade det skulle bli!