tisdag 23 juni 2009

Ledsen

Fick reda på att vi ska åka hem imorgon i stället för på Torsdag. Jag brukar ha lite små ångest över att lämna ett ställe, men nu har jag riktig ångest, jag har trivts så bra, våra grannar har varit helt otroliga, de har känts som man har känt dem hela livet. De åkte hem nu och ska komma tillbaka i morgon kväll då hade vi hunnit sagt hej då i morgon kväll. Men nu blev vi tvungna att ta farväl redan nu. Det var verkligen jobbigt, jag är ju väldigt blödig.
Är lite ledsen nu. men det ska väl gå över./Maria

3 kommentarer:

Carin sa...

Det gör ont när knoppar brister....

hanna sa...

styrkekramar till dig från mig
/hanna

Mamma sa...

Tänk vad härligt det är med snälla trevliga människor! Så lite det egentligen behövs. Tog ni adressen så ni kan skicka en liten hälsning när ni är på alla olika ställen?!
Ses snart! Om än en kort stund.
Kram