söndag 14 juni 2009

Bröst och brudar

Nu börjar jag faktiskt tröttna på ett det regnar hela tiden, men igår hade vi en jättefin dag. Men idag när vi vaknade så vräkte det ner. Så vi dukade fram en jättefrukost och slog på radion, vi satt jättelänge och myste.
Sen frågade vi Alva vad hon skulle vilja hitta på och då så ville hon att alla skulle pyssla. Plockade fram färg, papper glitter, paletter, lim, och tidningar man kunde klippa ur. Sen satte vi igång och lät fantasin flöda. Resultatet ser ni längre ner på sidan!!!
Igår ordnade mina vänner en möhippa för en annan vän och jag kunde inte vara med. Tråkigt tycker jag, men jag vet att ni hade det roligt. Hoppas du mår bra idag? eller ligger du och kramar toan?



Alva tänkte på kolmården när hon gjorde sin.


Jag gjorde ett reklamblad för Göteborg.


Håll i er nu, och jag ber om ursäkt för alla känsliga läsare.

Johnnys konstverk innehåller guldklocka, fiskar, brudar och bröst!!!
Ja, då vet man vad han tänker på!!!!

Nu ska vi åter titta på en film vi har hyrt.

Trevlig söndag kväll önskar Maria

1 kommentar:

Mamma sa...

Vad trevligt med en pysseldag. Kul också att Johnny är med och pysslar även om han gör det på sitt sätt, ha ha!
Tänk vad det har regnat de sista dagarna, nu kan det räcka för den här sommaren.
Kramar i massor