måndag 6 juli 2009

I juletid är människan god och glad!

Har precis varit ute i supergod tid! Carin, Maria och jag har beställt biljetter till Carolas julkonsert på Cirkus i december. Det känns mysigt att få fira in julen med en härlig julkonsert, som Carola själv säger. Det blir toppen. Jag ställde klockan på halv nio för att kunna hänga på låset. Vi fick platser på rad 5, och det känns som en jättebra placering. Pappa berättade att kamraterna på jobbet åker på Iron Maiden. "Du åker på Carolas julkonsert istället", sade han.

Maria, på torsdag när jag kommer måste vi undersöka om det finns några loppisar i närheten av er husvagn. Om du inte redan gjort det förstås. Då ska jag köpa ljusstakar. Snart jul. /Erik

1 kommentar:

Berit sa...

Tror jag skulle åka på Iron Maiden jag oxå istället för Carola. Men, men... Ha det så kul hos Maria och hälsa alla där nere. Kram