tisdag 14 juli 2009

157

Hej! Idag har vi besökt Lager 157 här i Västervik. Massor av märkeskläder till betydligt lägre priser än i vanliga affärer. Varuhuset var dock inte lika stort som i Sågmyra, som jag tidigare gästat. Tro det eller ej, men jag köpte ett par jeans. Trots min petighet. Jag känner mig mycket nöjd efter min prestation.

Jag har lovat Alva, förlåt, Sweet Berry, att vi ska spela minigolf i morgon. Vi ska också hinna med en tur till körsbärsträdet och stranden.

Alva i solljuset, som vi verkligen har haft tur med.
Ett kvällsdopp är mysigt! Inte för att jag vågade mig i, men ändå.
Alva och jag i sminkningstagen. Jag sminkade Alva, hon sminkade mig.

/Erik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina ni blev med lite smink,och särskilt Sweet Berry.
Ska bli kul att träffa er i Mora igen för nu var det längesen.//Susanne.

Lillebror och jag sa...

Tack så mycket! Vi ser också fram emot att träffas, det kommer bli mysigt! / Maria & Erik