tisdag 28 juli 2009

Hej igen!

Nu är vi som Erik skrev hemkomna från Mora. Men först måste jag visa Alvas nya cykel vi köpte begagnad för 500 kr. Det kom som vanligt en liten tår i från mig när hon satte sig på den stora, stora cykeln, vart har vår lilla bebis tagit vägen, tiden går så otroligt fort!
Så nu är hennes lilla cykel till salu det är en 12 tummare, det är bara att maila eller ringa om någon är intresserad. Bild på cykeln kommer längre ner.
Jag fyllde år när vi var i Mora, så det blev tårta och sång.


Alvas nya cykel

Erik kollar så det går att låsa cykeln

Den gamla cykeln som vi nu säljer, det är en svalan. Väldigt fin.




Tårtan vi åt när jag fyllde år. Den smakade ljuvligt.

Den här fina ljuslyktan fick jag utav Susanne och Örjan. Har gått och tittat länge på just en sådan ljuslykta men det har aldrig blivit av att köpa en. Tack snälla ni!!


Den lyser jättefint.

Det kommer mera om Mora resan i morgon.

Ha det bra.

Inga kommentarer: