tisdag 28 juli 2009

Hemma

Hej! Nu är vi hemma efter en vecka i Mora, som för övrigt gav oss en blandning av både det ena och det andra. Vädret var inte roande, men jag stod ut, trots mammas streck till mun. Veckan började med regn och slutade, trevligt nog, med uppehåll. Det känns faktiskt väldigt tomt nu utan Alva. Hon och jag har ju umgåtts intensivt sedan 9 juli. Men vi ses snart igen!

På måndag nästa vecka åker jag till Stockholm med Catrin. Vi lånar Carins lägenhet fram till torsdag, och tar sedan tåget hem igen. Om nu någon är fundersam över vilket transportmedel vi kommer att använda.

Hoppas Maria snart kan få fingarna över tangentbordet och lägga in mer bilder från vistelsen.

/Erik

1 kommentar:

päivi. sa...

Ja herregud,jag kan se Kerstin framför mig,vet ingen som är så beroende av fint väder som hon! Ha så kul i S-holm. Päivi.