torsdag 9 juli 2009

Campingliv

Nu är jag framme. En lång resa som faktiskt gick ganska snabbt. Det går fortare när man byter färdmedel mitt under resan, märkte jag. När jag kom fram till campingen gick vi en rundtur, och Alva visade mig toaletter, duschar osv. Mitt under promenaden fick jag hur ont i magen som helst. Maria, som är livrädd för sjukdomar, blev alldeles till sig av oro. När jag fick i mig Korv Stroganoff blev jag bättre, men Marias frågor om hur jag mår fortsätter.

I går åt jag detta hos mormor.

Idag, innan korven, åt vi körsbär

Alva provar getternas saltsten


/Erik

3 kommentarer:

Mamma sa...

Ja då förstår jag att Maria blev orolig. Magsjuka står väl först på listan att oroas över. Det var nog lite mat som fattades!
Kram till er alla

Catrin sa...

Jag skulle gissa att de där körsbären spelar stor roll i ditt magont :P De såg inte så mogna ut hihi ^^

Erik sa...

Du kan ha en liten poäng i det. De var hur sura som helst.^^