lördag 16 januari 2010

Skitsnack!

Vår toa har varit trasig en längre tid. Det har gått att uträtta sina behov i den, men det har runnit vatten ut på golvet, man har fått lov att stänga av den. Ibland har den fungerat bra. Men igår köpte vi äntligen en ny. Vi bar in den hallen och där stod den i timmar. Jag blev lite fundersam över att Johnny aldrig satte igång med att byta den, han som brukar vara så snabb med att laga saker. Till slut så frågade jag honom varför han inte tog tag i att byta toan, när vi äntligen har en ny? Jo, sa han. Jag går och gruvar mig för att det kommer att lukta illa, sen måste jag hålla på med avloppsröret och där kan det ju vara bajs!!!!
Och där har vi det ju. Är det något han avskyr så är det bajs. Han kunde knappt byta blöja på sin egen dotter. Men bläää vilket inlägg detta blev. Jag ber om ursäkt i fall ni också är känsliga.

Ha en trevlig lördagskväll
önskar Maria

2 kommentarer:

Catrin sa...

Haha men jag förstår honom, bajs och spyor är det värsta som finns.

Berit sa...

Haha! Han kan ju prova att stoppa hörselproppar i näsan!!!