lördag 23 januari 2010

En efterlysning

Idag har hela familjen varit på en loppisvända. Jag hittade ingenting, medans Johnny fyndade en motorvärmarsladd. För ett år sedan fyndade Johnny en fiskerulle för 150kr, en ny kostar 900kr. Så han tycker det är lika roligt med loppis som jag tycker.
Sen åkte vi vidare till en annan loppis, men där var det bara en massa skräp, då tröttnade vi och i stället gick vi in på hemmakväll. (videoaffären heter så) Vi hyrde oss en var sin film och köpte godis. Sen åkte vi hem och nu tittar Alva på sin film, jag bloggar och Johnny ligger under en filt och fryser, det gör han alltid på vintern. Filmerna vi hyrde får vänta tills Alva har lagt sig. Imorgon ska Alva på ridläger tillsammans med Tilde. Så hon får inte vara uppe så länge i kväll.

Förresten, innan jag slutar så vill jag efterlysa Erik, vart har du tagitvägen? vi saknar dig!!
Trevlig helg önskar Maria

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa vart har Erik tagit vägen...Det undrar vi alla Maria...// Susanne.

Berit sa...

Erik!!
Vart är du?

Erik sa...

Tack, vad snälla ni är! Jag finns här, men lite vid sidan om, ett tag till! Istället för att skriva ointressant, vilket jag i och för sig alltid varit bra på, så väntar jag på inspiration!

Ps. Maria, om det inte hade varit en skräploppis, hade ni inte haft en hemmakväll då? /Erik

Anonym sa...

Nää, för då hade vi fortsatt till en till loppis!!!
Hemmakväll heter videoaffären.
Hälsningar Maria

Erik sa...

Haha jaså! Då förstår jag. Bra att du fixade till det! /Erik