lördag 30 januari 2010

Renovering! Melodifestivalen!

Hej! Just nu håller vi på att rensa här hemma, vi ska nämligen renovera köket. Det ser ut som hej kom och hjälp mig, med saker överallt och köksbordet i vardagsrummet. Jag vill allra helst hålla mig borta när vi snart ska riva väggar! Jag ser fram emot slutresultatet!

Nu är det bara en vecka kvar till Melodifestivalen, vilket känns underbart! Om du har Spotify kan du trycka på länken nedan. Där hittar du 32 av mina festivalfavoriter! /Erik


http://open.spotify.com/user/erikwj/playlist/6vEizGH0bB4MJkTbLUtJqD

2 kommentarer:

catrin sa...

Det är synd att föräldrarna ska på hockey då. men är du kvar hemma så är jag och daniel iaf hemma :)

Lillebror och jag sa...

Ja, visst är det lite synd! Vi får ta en gemensam titt senare under turnén, jag är nämligen i Stockholm då! :D